مسعود مکاری در نشست جشنواره عکاسی نگاه آبی:

حضور کشورهای مختلف در جشنواره عکاسی دانشجویی

حضور کشورهای مختلف در جشنواره عکاسی دانشجویی به گزارش آتلیه دات کام دبیر جشنواره عکاسی نگاه آبی از حضورر۲۸ کشور در این رویداد اطلاع داد و اظهار داشت: در این جشنواره ۲۰۴ دانشگاه داخلی و خارجی اثر ارسال نموده اند.


نشست خبری دومین جشنواره عکاسی نگاه آبی ظهر امروز یکشنبه ۲۰ خرداد با حضور دکتر محمد علی زارع، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران،مسعود مکاری دبیر جشنواره و امین مختاری ،دبیر هنری در تالار معین  باغ نگارستان برگزار شد.
 
 
در این نشست مسعود مکاری، دبیر جشنواره عکاسی نگاه آبی گفت: دومین جشنواره عکاسی نگاه آبی با هدف  فرهنگسازی بهینه سازی مصرف انرژی و انرژی پاک کار خود را آغاز کرد؛فراخوان این رویداد سال گذشته اعلام شد و امروز با افتتاح نمایشگاه در باغ نگارستان آغاز بکار می کند و تا ۳۰ خرداد ادامه دارد.
 
 
وی با بیان اینکه جشنواره عکاسی نگاه آبی نیازمند تعامل تمامی دستگاه ها و دانشگاهاست؛اظهار کرد: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران  به صورت دانشجویی برگزار می شود ؛در نخستین دوره این رویداد که به صورت ملی برگزار شد ۳۶۰۰ اثر و در دومین دوره که بین المللی برگزار می شود ۶۱۲۰ اثر به جشنواره رسیده است.
 
 
وی افزود: در دومین جشنواره عکاسی نگاه آبی آثاری از ۲۸ کشور حضور دارند اثاری از انگلیس،فرانسه،ایتالیا ، برزیل،چین،مقدونیه، آمریکا و....
 
 
مسعود مکاری خاطر نشان کرد: در این جشنواره ۲۰۴ دانشگاه داخلی و خارجی اثر ارسال کرده اند،  این جشنواره مختص دانشجویان نبوده و شرکت کنندگان در رده های مختلف سنی حضور دارند، کودک ۶ ساله کوچک ترین و مرد ۶۶ بزرگترین شرکت کننده در این رویداد هستند.
 
 
دبیر جشنواره عکاسی نگاه آبی گفت: این جشنواره با هدف ایجاد محیطی برای خلاقیت و مسئولیت پذیری در بین دانشجویان برگزار می شود.
 
 
وی از برپایی نمایشگاه با حضور ۶۹ عکاس داخلی و ۱۳ عکاس خارجی  در گالری موزه نگارستان خبر داد و گفت:  فردا در گالری  دانشگاه I E مادرید اثار ۲۵ عکاس به نمایش در می آید.
 
 
مسعود مکاری درباره داوران دومین جشنواره عکاسی نگاه آبی گفت: محمود کلاری، مجتبی آقایی، شادی قدیریان،نیکی کریمی و نیکلای نیمای آثار این دوره را داوری کردند.
 
 
وی درباره برگزیدگان جشنواره عکاسی نگاه آبی و جوایز آن اظهار کرد : جوایز نقدی جشنواره در  دو بخش موبایلی و حرفه به برگزیدگان اهدا می شود.
1397/03/21
19:14:19
5.0 / ۵
2597
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,106
بازدید دیروز: 4,395
هفته اخیر: 44,057