در دومین هفته اكران؛

تیزر رسمی فیلم آپاراتچی

تیزر رسمی فیلم آپاراتچی آتلیه دات کام: همزمان با دومین هفته از اکران های نوروزی، تیزر رسمی فیلم سینمایی آپاراتچی منتشر گردید.


دریافت 35 MB
به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، همزمان با دومین هفته از اکران های نوروزی، تیزر رسمی فیلم سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر منتشر گردید.
فیلم سینمایی «آپاراتچی» ویژه برنامه نوروزی ۱۴۰۳ سینماهای سراسر کشور است که در شهرهای فاقد سینما نیز توسط سامانه اکران مردمی به آدرس Ekranmardomi.ir قابلیت اکران دارد.
«آپاراتچی» ساخته قربانعلی طاهرفر، کارگردان تبریزی است و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه اندیشه و هنر ماه تولید شده است.
این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۲ حضور داشت و شایسته دریافت جایزه ویژه هیأت داوران بخش نگاه نو شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «آپاراتچی» ماجرای شیرین زندگی کارگردانِ عشقِ سینمایی است که آشوبگر نیست اما اگر نیاز باشد همه جا را به آشوب می کشد. او در بین دو عشق گرفتار شده؛ عشق به سینما و عشق به خانواده.
بازیگران این فیلم عبارتنداند از تورج الوند، فاطمه مسعودی فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد.
ساخت تیزر این فیلم را امید میرزایی بر عهده داشته است.


منبع:

1403/01/05
12:57:02
5.0 / ۵
212
تگهای خبر: جشن , جشنواره , سینما , قاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,004
بازدید دیروز: 4,745
هفته اخیر: 37,599