تقدیر از عکاسان ایرانی در فنلاند

تقدیر از عکاسان ایرانی در فنلاند به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران جشنواره عکس ویژن فنلاند از دو عکاس ایرانی قدردانی نمود.


در این جشنواره عکس loyalty از کیارنگ علایی موفق به دریافت Vision Bronze Medal و کسب عنوان The Best Friendship photo و عکس single از حمید رضا هلالی نیز موفق به دریافت PSA Honerable Mention شد.
 
در جشنواره ویژن فنلاند که در سه بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نماینده فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل کیارنگ علایی، بهرام یزدان پناه، حمید رضا هلالی، احمد خطیری و امیرحسین هنرور پذیرفته شدند.
 
فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد و در حال حاضر تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه هنر خیام است.
 
1397/03/02
15:58:50
5.0 / ۵
3370
تگهای خبر: عکاس , نمایشگاه , عکاسی , عکس
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 297
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 33,124