برگزاری نمایشگاه گروهی عکس شکوه طبیعت

برگزاری نمایشگاه گروهی عکس شکوه طبیعت به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از فارس نمایشگاه گروهی عکس «شکوه طبیعت» با حضور ۱۹ عکاس کشوری در نگارخانه باغ ملی شیراز راه اندازی شد؛ داوران این نمایشگاه محمودرضا مرادی مهرآبادی، ایمان یدملت و مهدی کاظمی امیدوار هستند که با برگزاری اینکونه نمایشگاه ها بتوانیم قدمی موثر در ارتقا صنعت عکاسی برداریم .


این نمایشگاه توسط موسسه نگاه خلاق پویا طی فراخوان عمومی کشوری اجرا شد و از بین ۳۱۱ اثر رسیده ۳۰ اثر منتخب جهت نمایش از ۱۶ اردیبهشت لغایت ۲۲ اردیبهشت در نگارخانه باغ ملی منتخب شدند.
داوران این نمایشگاه محمودرضا مرادی مهرآبادی، ایمان یدملت و مهدی کاظمی امیدوارند که با برگزاری اینکونه نمایشگاه ها بتوانیم قدمی موثر در ارتقا صنعت عکاسی برداریم .
عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا حمیدرضا احمدی فر، سعید انوری، رسول بهاری،علی بیژنی، سعید پیرانی، حمید توسعه، محمدجواد جوکار ، روزبه چراغی ، سراج الدین حقیقی ، وحید ستوده ، عبدالرضا شیبانی، ماجد عربزاده،نادر کاوه، علی کاویانی، جاسم کشتکار، عباس کلانتر، فریدون کوروشی، علی نامور، رقیه هندوانی می باشند.
در استیتمنت این نمایشگاه آمده است :«طبیعت سرشار از شگفتی هایست که ما را به معبود خویش و آفرینش باز میگرداند طبیعتی که الهام دهنده بزرگترین نوابغ تاریخ بوده و هست.
چشم اندازی که تا عمق بی نهایت ما را رهسپار میکند تا چهارفصل هایی را نظاره کنیم که سرشار از رنگ های درخشان و الهام دهنده است، رنگ خدا و این دامان گسترده بیکران هستی تقدیم به چشمان شما».
1397/02/25
14:38:15
5.0 / ۵
2867
تگهای خبر: عکاسی , نمایشگاه , هنر , عکاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,843
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 33,447