نمایشگاهی از خوشنویسی معلی در فرهنگسرای اندیشه

نمایشگاهی از خوشنویسی معلی در فرهنگسرای اندیشه آتلیه دات کام: نمایشگاه گروهی تخصصی خوشنویسی معلی با عنوان «بیدار شو» به همت فرهنگسرای اندیشه همزمان با دهه دوم ماه محرم برگزار می گردد. این نمایشگاه 28 اثر خوشنویسی را به نمایش خواهد گذاشت.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، نمایشگاه گروهی تخصصی خوشنویسی معلی با عنوان «بیدار شو» به همت فرهنگسرای اندیشه همزمان با دهه دوم ماه محرم انجام می شود.
در این نمایشگاه هنرمندانی از سراسر کشور منتخبی از بهترین آثار خوشنویسی خودرا در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می دهند. برهمین اساس ۲۸ اثر به نمایش درمی آید.
هنرمندانی همچون معصومه آزموده، امیر امیرابراهیمی، محمد امیری، اکرم باقری، نازنین پارسی منش، نوشین حسن رعیت، ریحانه خانی، سمیرا دیده بان، عاطفه رفیع، مهشید رعیت، علی روشنی، سمانه رئیسی کیا، مژگان زند، محبوبه صانعی، هاجر ظریفیان، لیلا عبدالمالکی، زینب عنایتی زاده، سلمان غفاری، جواد فاطمی مقدم، رئوفه فخار، حمید فردوسی، زینب فرمانیان، مرضیه کارگر، مریم کاشانی، کیان کیانی، زهرا گرامی، رضا ولدخانی و فائزه یگانه در این نمایشگاه آثار خودرا ارائه می دهند.
برمبنای آن چه که فرهنگسرای اندیشه اعلام نموده در معرفی این نمایشگاه آمده است: «روشنگری امام حسین (ع) چه پیش از قیام و چه با شروع قیام و عدم بیعت با یزید در مدینه، و در طول قیام با گفتار و رفتار امام حسین (ع)، موجب آگاهی بخشی به جامعه خفته آن روزگار بود. واقعه عاشورا، بازتابی سریع هم در حوزه سیاسی داشت که به وقوع قیام ها و حرکت های گوناگون در شهرهای اسلامی و سست شدن پایه های حکومت بنی امیه منجر گردید. دومین نمایشگاه تخصصی گروهی خوشنویسی معلی با عنوان "بیدار شو" وجه تسمیه است بر بیداری و روشنگری دل های خفته.»
بر طبق این گزارش نمایشگاه خوشنویسی معلی تا ۱۸ مرداد در فرهنگسرای اندیشه ادامه خواهد داشت و پذیرای عموم خواهد بود.





1402/05/13
11:48:10
5.0 / ۵
334
تگهای خبر: تخصصی , فرهنگ , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,867
بازدید دیروز: 4,745
هفته اخیر: 37,325