پیشنهاد علیرضا قربانی به طرفدارانش

پیشنهاد علیرضا قربانی به طرفدارانش به گزارش آتلیه دات کام، علیرضا قربانی در جریان کنسرتهای خود در تهران در رابطه با گوش دادن به یکی از قطعات اجرایی این کنسرت ها، به طرفداران خود پیشنهادی عرضه کرده است.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که این شب ها کنسرت وی در کاخ سعدآباد درحال برگزاری است، در رابطه با قطعه «می دانی تو» که بر مبنای ساز و آواز طراحی شده و حال و هوای آن اظهار داشت: مرسوم شده است که در خیلی از قطعات عزیزان حاضر با دوربین هایشان فیلم می گیرند، ولی من یک پیشنهاد دارم که این قطعه را چون بر مبنای ساز و آواز است و اشعار بسیار بسیار بی نظیر ابوسعید ابوالخیر و به روایتی بعضی از اشعار منتسب به حضرت مولانا را دارد، با جان و دل گوش کنید و روح و دلتان را پرواز دهید. فکر می کنم اگر این قطعه و شعر عارفانه و عاشقانه آن که مناجات با حضرت حق است با تمرکز گوش دهید و دل بدان بسپارید سبب شود روح تان سبک شود.
وی همینطور در بین اجرای قطعات خود ضمن اشاره به تیم ارکستر و گروه اجرایی این تورکنسرت ها که بعد از اجرا در چند شهر به تهران رسیده است، اظهار داشت: به خود می بالیم و افتخار می نماییم که در این فضای کم نظیر و شبهای رویایی میزبان شما هستیم.
این هنرمند ضمن اشاره به این که تمام سختی ها را به شوق دیدار با مردم پشت سر گذاشته است، بیان نمود: اگر امروز ما حس و حال بسیار خاصی داریم، بطور قطع این برگرفته از فضا و انرژی و حسی است که از شما می گیریم. در ادامه تور کنسرت و از شهر های مختلف به تهران رسیدیم و سبب افتخار است که در خدمت مردم ایران هستیم.
قربانی در رابطه با تنظیم این رپرتوآر به مدیریت هنری حسام ناصری توضیح داد: تلاش ما بر این بوده قطعاتی را اجرا نماییم که هیچگاه به صورت اجرای صحنه ای به ثمر ننشسته بود ولی سه قطعه هم از رپرتوآر قبلی صرفا برای احترام به خواست مخاطبان اجرا می شود، چونکه این سه قطعه را خیلی طلب کردند و ما هم این خواسته را به دیده منت گذاشتیم.





منبع:

1402/04/13
09:25:51
5.0 / ۵
433
تگهای خبر: دوربین , طراحی , موسیقی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,371
بازدید دیروز: 4,745
هفته اخیر: 38,333