برگزاری مسابقه عکاسی عکس سفید

برگزاری مسابقه عکاسی عکس سفید به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از ایرنا هم زمان با اجرای نمایش «عکس سفید» به کارگردانی میلاد اخگر، مسابقه عکاسی این نمایش نیز برگزار می‌گردد.


بنا به گزارشی از روابط عمومی نمایش «عکس سفید»، گروه این نمایش به کارگردانی میلاد اخگر که در تماشاخانه پالیز اجرا می شود، مسابقه عکاسی آن را نیز برگزار می کنند. 
عکاسان تئاتر، خبرگزاری‌ها و اعضای انجمن عکاسان خانه تئاتر چهارشنبه 22 فروردین ماه با حضور در این اجرا، حداکثر سه فریم عکس را در این مسابقه شرکت دهند.
لازم است فایل اصلی عکس‌ها روی دی‌وی‌دی تحویل داده شود. 
مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین ماه است و برگزیدگان 19 اردیبهشت ماه همزمان با آخرین اجرای این نمایش معرفی و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد. 
داوران مسابقه عکاسی این نمایش دو نفر از عکاسان حرفه‌ای تئاتر و کارگردان نمایش هستند.
نمایش «عکس سفید» نگاهی نو به موضوعات اجتماعی دارد، این اثر نمایشی با بازی بهار کاتوزی، امیرحسین طاهری و ابراهیم عزیزی از 19 فروردین تا 19 اردیبشهت ماه ساعت 19:40 در سالن پالیز به به صحنه می رود.
 
** «انجیل به روایت پیلات» در خانه هنر مانا
خانه فرهنگ و هنر مانا با مدیریت ستاره اسکندری که به تازگی افتتاح شده، بعد از میزبانی جشنواره تئاتر فجر و حمایت از جشنواره تئاتر تجربه؛ به زودی بانی رمان خوانی دوزبانه «انجیل به روایت پیلات» اثر اریک امانوئل اشمیت با ترجمه گلچهره دامغانی خواهد بود.
«انجیل به روایت پیلات» 26 و 27 فروردین ماه ساعت 20، در خانه فرهنگ و هنر مانا به صورت دو زبانه خوانش می شود، علیرضا ثانی فر و میثاق زارع خوانشگران بخش فارسی و گلچهره دامغانی خوانشگر بخش فرانسه این نمایش هستند.
این سری رمان خوانی ها مخاطبین را دعوت به شنیدن «بخشهایی» از یک رمان مطرح جهان، به زبان فارسی و زبان اصلی اثر می کند که هر دو توسط بازیگران خوانش می شود.
هدف این سری رمان خوانی، آشنا کردن هرچه بیشتر مخاطب به امر ترجمه ادبی است زیرا به دلیل نداشتن نظارت ها و حساسیت های لازم، این روزها شاهد سهل انگاشتن این امر حرفه ای از جانب برخی هستیم که به راحتی نه تنها ترجمه را نادیده می گیرند، بلکه نام نویسنده اصلی اثر را هم گاه به فراموشی می سپرند.
علاقمندان برای شرکت در این رمان خوانی می توانند بلیت را از سایت تیوال خریداری کنند.
عواید فروش بلیت های روز اول صرف کمک به بیماران ای بی (کودکان پروانه ای) می شود‌.
 
** رونمایی از تیزر جدید نمایش «ده سال تنهایی» 
کنسرت - تئاتر نمایش «ده سال تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان خطیبی براساس طرح مشترک سهیل دانش اشراقی و اشکان خطیبی با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری آوای دوران از تیزر جدید خود رونمایی کرد.
آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام و اشکان خطیبی از بازیگران این اثر نمایشی هستند.
«ده سال تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی اشکان خطیبی، یکم تا پنجم اردیبهشت در تالار وحدت ساعت 21:30 به روی صحنه می رود.
علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سامانه ایران نمایش مراجعه کنند.
1397/01/21
19:59:02
5.0 / ۵
2810
تگهای خبر: عکاسی , جشنواره , هنر , عکس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,031
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 39,136