اولین دوره مسابقه ملی عکاسی در کرج

اولین دوره مسابقه ملی عکاسی در کرج به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از خبرگزاری آنا نخستین دوره مسابقه ملی عکاسی با موضوع عکاسی از بناهای مذهبی به میزبانی سمای کرج برگزار شد.


عکس‌هایی که در بازه زمانی پاییز 96 به دبیرخانه این مسابقه ارسال شدند، مورد داوری قرار گرفته و پس از مشخص شدن نفرات برتر، مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور مدیر پژوهش و مدیر فرهنگ سازمان سما، برگزیدگان مسابقه و جمعی از استادان، دانشجویان و نخبگان علمی در سالن آموزشکده سما واحد کرج برگزار شد.
 
در این مسابقه که با دریافت مجوز از سوی مراجع ذیصلاح در آبان تا آذر 96 اجرا شده بود، بیش از 1000 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد و در نهایت تعداد 50 اثر برای نمایشگاه انتخاب و 3 اثر به عنوان آثار برتر مشخص شدند.
 
نمایشگاه ویژه این مسابقه نیز از روز سه شنبه 24 بهمن 96 با حضور دکتر امیر محمودی رئیس سما واحد کرج کار خود را آغاز کرد و علاقه‌مندان با حضور در این مسابقه از آثار برگزیده بازدید کردند؛ در مراسم اختتامیه سحر رحمدل از تبریز، علیرضا رحمانی از تاکستان و مجید حجتی از اصفهان به عنوان نفرات اول تا سوم با دریافت تندیس ویژه و جوایز نفیس از سوی آموزشکده سما واحد کرج و حامی مسابقه قدردانی شدند.
1396/11/29
13:26:32
5.0 / ۵
3597
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,035
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 33,831