اجاره خودرو پارسی

اجاره خودرو پارسی آتلیه دات کام: شرکت اجاره خودرو پارسی امروزه با توجه به تعداد بالای ماشین ها، و تنوع بالای خودرو ها در برندهای گوناگون و همچنین با داشتن جدیدترین ماشین های لوکس یکی از بهترین شرکت های اجاره ماشین در تهران و بدون راننده است.


اجاره خودرو در تهران از جمله خدمات شرکت پارسی محسوب می شود . با توجه به اینکه تهران یکی از بزرگترین شهر های ایران می باشد تلاش کرده ایم در تمامی نقاط ایران خدمات اجاره خودرو را انجام دهیم. مکان شرکت بزرگ اجاره خودرو پارسی در منطقه شمال غرب تهران (سعادت آباد) می باشد شما مشتریان گرامی می توانید برای اخذ قرارداد و اجاره ماشین در تهران با انتخاب خودروی مورد نظر و گرفتن مشاوره تلفنی از مشاوران ما به دفتر مراجعه نمایند.


اجاره ماشین بدون راننده

شرکت اجاره خودرو پارسی امروزه با توجه به تعداد بالای ماشین ها، و تنوع بالای خودرو ها در برندهای گوناگون و همچنین با داشتن جدیدترین ماشین های لوکس یکی از بهترین شرکت های اجاره ماشین در تهران و بدون راننده است.

باسابقه ترین موسسه کرایه اتومبیل تهران

اجاره خودرو پارسی یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مجموعه های اجاره ماشین در تهران است.
مجموعه اجاره خودرو پارسی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه رنت خودرو در خدمت کلیه شهروندان از تمام نقاط ایران است.
اجاره خودرو و اجاره ماشین تشریفات : شما می توانید مسافر و مهمان خارج از کشورتان را با تشریفات اجاره خودرو پارسی استقبال و یا بدرقه کنید.
با ماشین های مجموعه می توانید به قرار کاری مهم خود بروید.
اجاره خودرو پارسی می­ توانید با راننده و بی راننه بهره ببرید. اجاره خودرو در تهران خاص یا اجاره خودرو در زمانی مشخص را چند روز زودتر اعلام کنید تا زمان مقرر ماشین مناسب را فراهم کنیم.
شرکت اجاره خودرو پارسی مفتخر است در طی سالیان متمادی با کرایه دادن خودروهای لاکچری و لوکس، به شرکتهای دولتی و خصوصی و مؤسسات عمومی و هتل­ها و فرودگاه بین المللی امام خمینی ارائه خدمات کند.
کرایه ماشین پارسی با شرکتها برای اجاره اتومبیل و رنت خودروهای لوکس آمادگی دارد قراردادهای اجاره ماشین شرکت روزانه، هفتگی و حتی ماهیانه و سالانه می باشد که زمانهای طولانی مشمول تخفیفات می گردند.
 

اجاره ماشین بدون راننده



اجاره خودرو لوکس خارجی و یا هر تفاوت دیگر از این دیدگاه هم اهمیت دارد که کرایه اتومبیل بدون راننده باشد یا اجاره خودرو با راننده .
 
برخی بنا به هر شرایط که هست دوست دارند ماشین را بدون راننده اجاره کنند زیرا اینکه یا با خانواده خواهند بود و دوست ندارند خلوت خانوادگیشان از بین برود و راحت در کنار هم سفر خود را انجام دهند یا اینکه شاید به دلیل عدم اعتماد به رانندگی کسان دیگر خودشان فقط پشت فرمان مینشینند و یا هر دلیل دیگر که می تواند شخصی باشد .
 
و افرادی نیز هستند که اتومبیل را با راننده اجاره می کنند زیرا دوست دارند خود را درگیر رانندگی نکند و با استراحت مطلق به محلی که تقاضا دارند برسند و در واقع این که اجاره خودرو بدون راننده باشد یا اجاره اتومبیل با راننده باشد فقط و فقط به خواست اجاره خودرو می باشد .
 
مقالات اجاره خودرو

1396/11/28
22:17:09
5.0 / ۵
3367
تگهای خبر: رپورتاژ , خدمات , اجاره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 328
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 28,847