کافه کانتنت

خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا یکی از مباحثی که امروزه در دنیای اینترنت و وبسایت ترند شده است , تولید محتوای است . فقر تولید محتوا در اینترنت واقعا به چشم می خورد و از این رو گوگل و سایر موتور های جستجو حساسیت زیادی روی محتوا ایجاد کرده اند.


یکی از مباحثی که امروزه در دنیای اینترنت و وبسایت ترند شده است , تولید محتوای  است . فقر تولید محتوا در اینترنت واقعا به چشم می خورد و از این رو گوگل و سایر موتور های جستجو حساسیت زیادی روی محتوا ایجاد کرده اند . به طوری که اخیرا مطالبی که از طرف نویسنده های و کارشناسان تولید محتوا در وبسایت ها منتشر می شود خیلی دیر ایندکس می شود و گاها بعضی به طور کل ایندکس نمی شوند .

از این رو مجموعه کافه کانتنت بر این شده است تا با استفاده از  نیروهای متخصص در حوزه تولید محتوا کیفیت مطالب وبسایت ها را بهبود ببخشد از طرفی دیگر بتواند محتوای جدید ارائه کند و یا از منابع خارجی ترجمه کند .

تیم کافه کانتنت به صورت کلی تمام حوزه های مختلف که در اینترنت فعالیت می کنند را پوش می دهد لذا محتوای مورد نیاز شما در هر حوزه ای را می تواند تولید و به بهترین کیفیت برای شما ارسال کند . ما سرعت تولید محتوا , کیفیت و سرعت تحویل پروژه را در اولویت خود قرار داده ایم  تا رضایت مشتریان خود را جلب کنیم . ما تمام تلاش خود را می کنیم تا محتوای متنی و تصویری برای شما را سریعتر و ارزانتر به دست شما برسانیم.

 

چرا کافه کانتنت ؟

محتوای مد نظر شما با استفاده از بهترین متخصصین در رشته های مختلف تولید شده و بعد از نظارت کارشناس ارشد کافه کانتنت به مشتری تحویل داده می شود .بدون کنترل کیفی محتوایی را به مشتری ارائه نمی کنیم . محتوای تولید شده در کافه کانتنت با کیفیت و مختص کسب و کار شما می باشد و تمامی حقوق مادی و معنوی آن متعلق به برند شما است .

از فاکتور های مهمی که کافه کانتنت در ارائه خدمات تولید محتوا ارائه می کند :

  • محتوا بر اساس اصول سئو تولید می شود .
  • تعهد برای تحویل پروژه در زمان دقیق بر اساس تقویم محتوای کسب و کار شما
  • نظارت دقیق روی تولید محتوا از طرف کارشناس ارشد
  • تنوع نویسنده ها برای رشته های مختلف
  • تولید محتوای کاملا یونیک , بدون کپی برداری

کافه کانتنت به چه صورت کار تولید محتوا را انجام می دهد ؟

بعد از تعیین موضوع  پروژه و خواست مشتری :

  1. مخاطبین هدف مشخص می شود
  2. بررسی و تحلیل کارکرد رقبا در حوزه فعالیت
  3. کشف کلید واژه های تاثیر گذار و پر کاربرد
  4. تعیین تقویم محتوایی
  5. تولید محتوا برا مبنای اصول سئو

قیمت تولید محتوا به چه صورت است ؟

محتوا می تواند متنی , تصویری  و یا صوتی باشد . و هر کدام بر اساس تایمی که  گذاشته می شود هزینه های متفاوتی دارد . لذا بهتر است حتما برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . بهترین راهکار را پیشنهاد خواهیم داد و از طرفی هزینه های مقرون به صرفه نیز به نصب سایر رقبا داریم .

برای اینکه اطلاعات دقیقی از روند  کار داشته باشید می توانید وارد وب سایت کافه کانتنت به آدرس  : https://cafecontent.net/  شوید و تمامی پلن های ما را بررسی کنید .

 

1400/11/06
23:24:58
5.0 / ۵
1102
تگهای خبر: رپورتاژ , تخصصی , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,681
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 33,553