افتتاح ۲ نمایشگاه نقاشی در خانه هنرمندان ایران

افتتاح ۲ نمایشگاه نقاشی در خانه هنرمندان ایران 2 نمایشگاه نقاشی فراخوانی و تا آنجا که پای دویدن هست در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه نقاشی «فراخوانی» با آثاری از حامد صحیحی، جمعه هشتم بهمن ساعت ۱۷ در گالری های زمستان و مرتضی ممیز این مجموعه افتتاح می شود. این نمایشگاه شامل ۲۸ اثر نقاشی با تکنیک های اکرلیک رو بوم و ترکیب مواد است.
حامد صحیحی تا حالا بیش از ۳۰ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و نمایشگاه نقاشی «فراخوانی» در ستایش جهان اطراف ماست که در هر کار از دیدهای مختلفی به آن نگاه شده است.
همچنین نمایشگاه نقاشی «تا آنجا که پای دویدن هست» نیز با آثاری از پریسا شبانی، جمعه هشتم بهمن ساعت ۱۷ در گالری های پاییز و میرمیران در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.
این نمایشگاه شامل ۲۸ اثر نقاشی با ترکیب مواد روی بوم و استیل و عمده این آثار آبستره است. «تا آنجا که پای دویدن هست» چهارمین نمایشگاه انفرادی شبانی است.
علاقمندان می توانند جهت بازدید از این ۲ نمایشگاه تا ۱۸ بهمن، همه روزه (به غیر از شنبه ها) از ساعت ۱۵ به خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.


منبع:

1400/11/05
20:27:43
5.0 / ۵
1154
تگهای خبر: گالری , نقاشی , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,538
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 30,837