نمایشگاه عکس قاب حیات در همدان

نمایشگاه عکس  قاب حیات در همدان به گزارش آتلیه دات کام سومین نمایشگاه عکس‌های طبیعت و حیات وحش با عنوان «قاب حیات» اثر عکاس همدانی «علی ثقفی» افتتاح گردید.


سومین نمایشگاه عکس طبیعت و حیات وحش با عنوان«قاب حیات» عکس‌های هنرمند همدانی علی ثقفی است که از سراسر ایران عکاسی شده و در نگارخانه مجتمع عین القضات همدانی، میزبان علاقمندان به محیط زیست و هنر عکاسی است.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان همدان در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: یکی از راهکارهای جلب علاقمندی مردم به طبیعت و حفظ محیط محیط زیست با به تصویر کشیدن زیبایی‌های آفرینش است.
محمدرضا محمدی عکاسی از طبیعت و حیات وحش را کاری پر مشقت دانست و گفت: این نوع عکاسی علاقه وافری می‌طلبد و فرصت‌های مثل علی ثقفی برای ما کم است که با صرف هزینه و وقت به علاقمندی افراد به محیط زیست عمق می‌بخشد.
وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای فراگیر کردن دغدغه‌های زیست محیطی و افزایش علاقمندی مردم به حفظ محیط زیست مؤثر است.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان همدان اضافه کرد: افتتاح این نمایشگاه نشان می‌دهد که از طریق هنر می‌توان علاقمندان به حفظ محیط زیست را برای حفاظت از محیط زیست ترغیب کرد و امیدواریم بتوانیم چنین نمایشگاهی را تکرار کنیم.
وی بیان کرد: با هماهنگی که با علی ثقفی هنرمند عکاس شده این نمایشگاه در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.
علی ثقفی هنرمند عکاس همدانی نیز در حاشیه افتتاح نمایشگاه «قاب حیات» گفت: عکس‌های سومین نمایشگاه«قاب حیات» طی ۱۵ ماه گذشته عکاسی شده و تعداد آن ۱۳۵ تصویر است.
وی ادامه داد: تصاویر ارائه شده در نمایشگاه از تمام ایران بوده اما عکس‌های همدان، مازندران، گیلان، کردستان و خوزستان در آن نسبت به دیگر نقاط کشور بیشتر است.
این هنرمند عکاس عنوان کرد: عکاسی و برگزاری نمایشگاه عکس را برای عشقی که به طبیعت دارم انجام می‌دهم .
نمایشگاه عکس قاب حیات ۳ از ۳۰ آبان تا ۹ آذر در مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدانی در ساعات ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان است.
1396/09/01
14:56:49
5.0 / ۵
3370
تگهای خبر: نمایشگاه , عکاس , عکاسی , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,692
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 33,145