مهوش شیخ الاسلامی مطرح كرد؛

در موسیو مارکوف خاطرات نسل خودم را مرور کردم

در موسیو مارکوف خاطرات نسل خودم را مرور کردم به گزارش آتلیه دات کام تدوین مستند موسیو مارکوف جدید ترین اثر مهوش شیخ الاسلامی به پایان رسید.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مهوش شیخ الاسلامی درباره مستند «موسیو مارکوف» اظهار داشت: در فیلم مستند «موسیو مارکف» به زندگی و آثار معماری نیکلای مارکف پرداخته ام.
وی اضافه کرد: خاطرات دوران نوجوانی من با بناهای برجای مانده از معماران دوران تحول پیوند خورده است. ازاین رو در این فیلم مستند تلاش کردم به بهانه آشنایی با زندگی و آثار نیکلای مارکف خاطرات نسل خودم را مرور کنم.
این مستندساز با تکیه بر این که ساخت فیلم تحقیقی امری دشوار است، خاطرنشان کرد: اولین باری است که فیلم تحقیقی تاریخی به این شکل کار می کنم و از زمان ساخت این فیلم احترامم برای مستندسازان این نوع مستند، بیشتر شده است، چون می دانم کار فوق العاده مشکلی است.
عوامل تولید مستند ۷۰ دقیقه ای «موسیو مارکوف» عبارتند از کارگردان و تدوین: مهوش شیخ الاسلامی، پژوهش و نگارش: مهوش شیخ الاسلامی، جمشید صادق، تصویربرداری: محمدرضا جهان پناه، مدیر تولید: هایده قریشی، صداگذاری و میکس: امیرحسین قاسمی، توازن رنگ و نور: محمدرضا تیموری، انتخاب موسیقی: جمشید صادق، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.


منبع:

1400/06/30
17:31:56
5.0 / ۵
922
تگهای خبر: تصویر , تصویربرداری , سینما , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 4,338
بازدید دیروز: 3,332
هفته اخیر: 41,206