کتاب 40 سال عکاسی خوزستان

کتاب 40 سال عکاسی خوزستان به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از ایسنا علی‌ محمدی از شروع تالیف کتابی با نام «40 سال عکاسی خوزستان» اطلاع داد.


با بیان این که این کتاب به تاریخ عکاسی خوزستان بعد از انقلاب اختصاص دارد گفت: خوزستان به لحاظ جایگاه عکاسی در کشور به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی در این استان شاهد تولد عکاسان زیادی در این زمینه بوده است.
 
وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی در زمینه عکاسی مستند اجتماعی عکاسان زیادی پا به عرصه نهادند که بعضی از این عکاسان در کشور و جهان شناخته شده هستند.
 
به باور این عکاس خوزستانی: نبود کتابی در این زمینه که به شناسایی و معرفی این عکاسان که بیشتر آنها هم‌اکنون خارج از استان فعالیت می‌کنند احساس می‌شود.
 
محمدی همچنین گفت: این کتاب شامل بیوگرافی، عناوین و مقام‌های کسب شده، چاپ آثار شاخص عکاسان، گفت‌وگو در زمینه عکاسی خوزستان، دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی عکاسی خوزستان خواهد بود.
 
وی افزود: کتاب 40 سال عکاسی خوزستان هم‌اکنون در مرحله جمع‌آوری اطلاعات است.
 
به گزارش ایسنا، علی محمدی متولد 1366 باغملک، ساکن اهواز، عکاس ایسنای خوزستان و دانشجوی مقطع کارشناسی عکاسی خبری دانشکده خبر اهواز است. وی عکاسی را از 1390در انجمن سینمای جوان اهواز آغاز کرده است.
1396/08/21
15:31:10
5.0 / ۵
3051
تگهای خبر: عکاسی , عکاس , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,469
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 30,699