سه شنبه ۱۲ مرداد ماه:

نمایش مستند زندگی شهین اعوانی در برنامه حکایت دل شبکه چهار

نمایش مستند زندگی شهین اعوانی در برنامه حکایت دل شبکه چهار فیلم مستند  بانوی اخلاق و فلسفه که به زندگی شهین اعوانی پژوهشگر ایرانی حوزه فلسفه اختصاص دارد در برنامه حکایت دل شبکه چهار سیما پخش می شود.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از مهر، فیلم مستند « بانوی اخلاق و فلسفه» که به زندگی شخصی و علمی شهین اعوانی پژوهشگر ایرانی حوزه فلسفه و عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران اختصاص دارد، این هفته دوشنبه شب پخش نخواهد شد و سه شنبه ساعت ۱۴ پخش و جمعه ساعت ۱۱: ۳۰بازپخش خواهد شد.
شهین اعوانی، استاد فلسفه و عضو هیأت علمی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران است. وی فلسفه را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران گذراند و دکترایش را از دانشگاه بن آلمان گرفت. پژوهش های وی به طور عمده در حوزه فلسفه کانت، فلسفه افلاطون، فلسفه میان فرهنگی، فلسفه اخلاق و زیبایی شناسی است. همچون آثار او میتوان به ویرایش و تدوین کتاب آگاهی و گواهی، ویرایش و تدوین کتاب هرم هستی، وضعیت فلسفه در آلمان اشاره نمود.
مجموعه مستند «حکایت دل» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر دوشنبه ساعت ۲۱ به یک استاد عالیقدر عرصه ادب و فرهنگ و هنر اختصاص دارد.
باز پخش این برنامه سه شنبه حوالی ساعت۱۴ و جمعه حوالی ۱۱: ۳۰ از شبکه چهار پخش می شود.


منبع:

1400/05/11
19:58:44
5.0 / ۵
951
تگهای خبر: زیبایی , كتاب , هنر , ویرایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 3,028
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 34,247