برگزاری شانزدهمین نمایشگاه ملی عکس در مازندران

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه ملی عکس در مازندران به گزارش آتلیه دات کام، به نقل از ایسنا شانزدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت در استان مازندران برگزار می شود.


امروزه با ورود به دنیای مدرن، کودکان بیش از هر زمان دیگری به طبیعت نیاز دارند و مدرسه طبیعت یکی از راهکارهای تاثیرگذار برای بازگرداندن طبیعت به زندگی کودکان امروزی است. 
پوریا قلیچ خانی عکاس تسهیلگر مدارس طبیعت که عنوان دانشجوی فداکار محیط زیست در جشنواره تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران سال 95 را نیز دارد، در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: هدف از برگزاری نخستین تور نمایشگاه عکس در ایران با موضوع مدرسه طبیعت آشنایی اقوام مختلف کشور با این ایده و نمایش فعالیت های مختلف کودکان در این فضا در قالب 50 قطعه عکس در اندازه 40 در 60 عنوان کرد که حاصل حدود سه سال عکاسی از مدارس طبیعت استان های مختلف در ایران است. 
وی گفت: شانزدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت با مجموعه آثار پوریا قلیچ خانی عکاس مدارس طبیعت ایران و دانشجوی ارشد محیط زیست در دانشگاه شهید بهشتی تهران، در مازندران برگزار می شود که این نمایشگاه با همکاری دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران در تاریخ جمعه پنجم آبان ماه از ساعت ۱۷ افتتاح و به مدت دو روز ادامه دارد. 
این عکاس تسهیلگر مدارس طبیعت خاطرنشان کرد: تور ملی نمایشگاه عکس مدرسه طبیعت به عنوان نخستین تور نمایشگاه عکس در ایران، از شهریور ۱۳۹5 با همکاری دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور کار خود را آغاز و تاکنون در استان های مازندران، تهران، همدان، گلستان، فارس، یزد، گیلان، قزوین، زنجان، مرکزی، البرز، آذربایجان غربی، اصفهان و کردستان برگزار شده و تا پوشش دادن تمام استان های ایران ادامه دارد. 
قلیچ خانی افزود: مکان برگزاری نمایشگاه، قائم شهر، مجتمع فرهنگی سینمایی حر، واقع در کمربندی کوچکسرا و ساعت بازدید روز جمعه 16 تا ۲0 و روز شنبه۱0 تا ۱۹ است. 
1396/08/02
21:51:11
5.0 / ۵
3838
تگهای خبر: عکس طبیعت , نمایشگاه , جشنواره , عکاس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,884
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 36,842