آثار هنری ۷۹ هنرمند برجسته كشور در پنجمین دوره اكسپوی تبریز عرضه می شود

آثار هنری ۷۹ هنرمند برجسته كشور در پنجمین دوره اكسپوی تبریز عرضه می شود آذربایجان شرقی 79 اثر هنری از 79 هنرمند برجسته کشور در پنجمین دوره اکسپوی هنری تبریز عرضه می شود.


پنجمین دوره اکسپوی هنری تبریز که به سبب محدودیت های کرونائی به تعویق افتاده بود، با کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا در تیرماه برگزار می شود و آثار هنری چهار رشته نقاشی، خط نقاشی، مجسمه و عکس در معرض فروش قرار می گیرند.
به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، این نمایشگاه تخصصی در روز دهم تیرماه تنها با دعوت از خریداران اصلی، رسما فعالیت خودرا در محل هتل لاله پارک تبریز شروع خواهدنمود و سپس در ایام جمعه ۱۱ تیرماه تا یکشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱، هنرمندان، متخصصان این حوزه و علاقه مندان آثار هنری می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
بازدید از این نمایشگاه تخصصی، ویژه هنرمندان، مجموعه داران، گالری دارها و هنردوستان آثار هنرهای تجسمی است.
در این دوره از نمایشگاه، هنرمندان برجسته ای از مناطق مختلف کشور همچون استانهای تهران، خراسان شمالی، خوزستان، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، مرکزی، لرستان،
ایلام، اصفهان، فارس، گلستان و آذربایجان شرقی حضور دارند و آثار فاخری جهت فروش عرضه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، همزمان با برگزاری پنجمین دوره اکسپوی تبریز، دوره آموزشی "شناخت ساختار بازار هنر" در ایام جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ تیر با تدریس سجاد باغبان ماهر و فواد نجم الدین نیز برگزار می شود که در این راستا به تمامی شرکت کنندگان، گواهینامه معتبر اعطا می شود.
علاقه مندان به ثبت نام در این دوره آموزشی، می توانند به سایت اکسپوی هنری تبریز به آدرس tabrizexpo.com مراجعه کنند.



1400/03/26
22:29:31
5.0 / ۵
58500
تگهای خبر: آموزش , تخصصی , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 422
بازدید دیروز: 3,105
هفته اخیر: 29,035