بیست و سومین نمایش اینترنتی چهار ایده، چهار فیلم

بیست و سومین نمایش اینترنتی چهار ایده، چهار فیلم بیست و سومین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلمهای کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان چهار ایده، چهار فیلم از ۲ اردیبهشت شروع می شود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بیست و سومین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلمهای کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم»، فیلم های: «برگ ها آهسته می ریزند» به کارگردانی محمدرضا زمان پور، «کلاس منهای وقتی که هستی» ساخته محمد صادقی، «دمام» به کارگردانی رحیم مرتضی وند و «استخوان» ساخته غلامرضا حیدری، از راه سرویسهای نمایش اینترنتی «وُدیو»، «هاشور» و «تیوال» به نمایش در می آید.
نمایش اینترنتی فیلمهای کوتاه با هدف دسترسی ساده تر فیلمسازان جوان به فیلمهای کوتاه باکیفیت، آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان عام با فیلم کوتاه و همینطور استفاده حداکثری از ظرفیت پلتفرم ها در زمینه انتشار و نمایش فیلمهای کوتاه، در دستور کار انجمن سینمای جوانان ایران قرار گرفته است.
از آغاز این طرح تابحال بیشتر از ۱۲۰ فیلم کوتاه به صورت هفتگی از راه سرویسهای نمایش اینترنتی ودیو، هاشور و تیوال به نمایش درآمده اند.


منبع:

1400/01/30
20:26:31
5.0 / ۵
1024
تگهای خبر: سرویس , سینما , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 5,119
بازدید دیروز: 4,131
هفته اخیر: 40,052