انواع درب فلزی پركاربرد در ساختمان

انواع درب فلزی پركاربرد در ساختمان آتلیه دات كام: ما می‌خواهیم راهكار های جلوگیری از سرقت را به شما بگوییم. با ۳ عامل مهم و حیاتی ایمنی ساختمان خود را تضمین كنید.


برای این که آمار سرقت از ساختمان ها و اماکن به طور فزاینده ای افزایش نیابد یکی از راهکارها استفاده ازحفاظ‌های امنیتی است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام صنایع آهنگر، هر ساختمانی که ساخته می‌شود، باید راهکار های امنیتی مهمی را، برای جلوگیری از سرقت، در نظر بگیرد. مجهز بودن به دوربین و دزدگیر شاید راهکار خوبی باشد، اما فقط حکم اطلاع دهنده را دارند.

ما می‌خواهیم راهکار های جلوگیری از سرقت را به شما بگوییم. با ۳ عامل مهم و حیاتی ایمنی ساختمان خود را تضمین کنید. حال قرار است در مورد این ۳ عامل(حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آکاردئونی، حفاظ پنجره) صحبت کنیم.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ های روی دیوار است که با نام های مختلفی شناخته می‌شود، مانند حفاظ شاخه‌ای، نرده لوکس، حفاظ شاخ بزی و .... این حفاظ‌ها در تراکم های مختلفی تولید می‌شوند. مرسوم است که این حفاظ را با تراکم ۱۲ سفارش دهید، اما به طور سفارشی این حفاظ ها در تراکم ۸ ردیف، ۱۰ردیف، ۱۴ ردیف و ۱۶ ردیف نیز تولید می‌شود.

 

 

آنلاین حفاظ یکی از شرکت های تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

آدرس سایت آنلاین حفاظ onlinehefaz.ir می باشد.

 

زمان زیادی از وقتی که انسان توانست از آهن به عنوان ماده اولیه تولیداتش استفاده کند، می‌گذرد. این موضوع به عصر آهن، یعنی چیزی در حدود ۱۲۰۰ تا ۱۴۵۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آهنگر، وجود این فلز تا این اندازه در زندگی امروز ما نشان می‌دهد که این عنصر امتحانش را پس داده است و بطور پیوسته مورد استفاده قرار گرفته.

امروزه از آهن علاوه بر ساخت ابزار مختلف، در تولید انواع  درب فلزی ، نرده راه پله و حفاظ پنجره و بالکن استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی و امکان ایجاد تغییرات بیشتر بر این فلز، شاهد تولید تجهیزات کاربردی خانه با طرح‌ها زیبایی هستیم. در ادامه نگاهی به انواع این تجهیزات خواهیم داشت.

انواع درب فلزی پرکاربرد در ساختمان

استفاده از فلزات تنها محدود به اسکلت سازی ساختمان نشده و در قسمت‌های مختلف دیگر آن نیز شاهد کاربرد گسترده‌ی این ماده‌ی اولیه هستیم. ساخت درب‌ها و پنجره‌ها، انواع حفاظ‌ها و نرده‌ها از جمله‌ی این موارد هستند. در لیست زیر به شکل دقیق‌تری این موارد بیان می‌کنیم.

.آهن در شکل میلگردها، ورق‌ها و تیرآهن‌ها در ساخت اسکلت ساختمان به کار می‌رود.

.از آهن برای ساخت انواع درب‌های ورودی ساختمان، درب پارکینگ و ... استفاده می‌شود.

.آهن یکی از مواد اولیه پر کاربرد در ساخت پنجره، قاب پنجره و ... است.

 

 

شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از شرکت های اصلی تولید کننده درب فلزی می باشد.

آدرس سایت صنایع فلزی کاوه www.kmi.ir  می باشد.

حفاظ آکاردئونی یا همان درب آکاردئونی همانطور که می دانید معمولا برای آپارتمان ها استفاده می شود. اگر یک توصیف ظاهری ساده بخواهیم داشته باشیم، باید اینطور گفت که یک چهارچوب فلزی را شاهدیم، یک ریل بسیار روان در آن بکار گرفته شده است و در کناره ها دستگیره زیبا به همراه ۳ جایگاه قفل، شامل مخفی و غیر مخفی، موجود است و در سمت دیگر نیز لولا ها را مشاهده می کنیم.

حفاظ آکاردئونی مدل های زیادی را شامل میشود، که تفاوت آنها در تعداد گل ها یا لوزی ها است و در برخی درب ها امکان دوحداره کردن درب ها میباشد، اما مرسوم ترین و پر طرفدارترین مدل آنها مدل سه لوزی یا ۳ گل میباشد که میتوان مدعی شد که این حفاظ تا ۹۰ درصد امنیت را تضمین میکند.

دلایلی که ما به شما حفاظ آکاردئونی را پیشنهاد می دهیم به شرح زیر است:

۱- زیبایی ظاهری

۲- ضریب امنیت ۹۰ درصدی

۳- سبک بودن

۴- ریل های روان آن طوری طراحی شده اند که، فرد انرژی زیادی از دست ندهد

۵- وجود قفل مخفی که امکان باز شدن آن توسط سارقین بسیار کم است

۶- استحکام بالا

۷- استفاده از متریال درجه یک در تولید محصول

۸- رنگ کوره ای الکترواستاتیکی به طوریکه هر رنگ دلخواهی که سفارش دهید برای شما تولید میشود

و ...

کاربرد حفاظ آکاردئونی فقط در آپارتمان ها نیست، شما می توانید در مواردی اعم از مغازه، انبار، ورودی پاساژ ها، درب بالکن و...  از این درب ها استفاده کنید.

 

 

شرکت صنایع فلزی چکش یکی از شرکت های تولید کننده درب آکاردئونی می باشد.

آدرس سایت صنایع فلزی چکش chakosh.co  می باشد.

 

شناخت درب آکاردئونی

استفاده از درب‌های آکاردئونی کاوه برای محافظت از درب‌های ورودی و پنجره‌ها بسیار کارآمد و پر کاربرد است. این درب‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی که دارند از ورود ناخواسته‌ی افراد جلوگیری کرده و در واقع نقش یک حفاظ ضد سرقت را ایفا می‌کنند.

به همین دلیل به این درب‌ها، حفاظ آکاردئونی نیز گفته می‌شود. استفاده از این درب‌ها مزایای مختلفی دارد که در زیر مهم‌ترینِ آن‌ها را می‌خوانید:

.استحکام بسیار بالادر حفاظ‌ها و نرده‌ها، استحکام یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست و شاید بتوان گفت که حرف اول را در بین خصوصیات مورد نیاز این تجهیزات می‌زند. استحکام سبب می‌شود تا تغییر شکل این تجهیزات با فشار و ابزار مختلف ممکن نباشد و کسی نتوانید به آن لطمه وارد کرده و از آن عبور کند.

.دواماستحکام این تجهیزات علاوه بر افزایش امنیت، سبب بالا رفتن طول عمر آن‌ها نیز می‌شود. مواد اولیه‌ی مورد استفاده در این درب‌ها و ساختار آن‌ها به گونه‌ای‌ست که مدت زمان زیادی بدون تغییر و دفرمه شدن قابل استفاده‌اند.

.زیباییدر استفاده از حفاظ‌ها و نرده‌ها دغدغه‌ی افراد تغییر شکل معماری و کم شدن زیبایی محیط ورودی‌ست. خوشبختانه با استفاده از درب‌های آکاردئونی به دلیل ساختاری که دارند این مشکل پیش نخواهد آمد.

.باز و بسته شدن روان و نرماستفاده از درب‌های آکاردئونی به دلیل سهولت در باز و بسته شدن آن‌ها بسیار محبوب است. علاوه بر باز و بسته شدن آسان، این بسیار مهم است که این درب‌ها در هنگام باز و بسته شدن سر و صدای زیادی ایجاد نمی‌کنند. همچنین شکل باز و بسته شدن آن‌ها باعث می‌شود که فضای زیادی را نگرفته و در فضای ساختمان نیز صرفه‌جویی می‌شود.

 

شرکت صنایع فلزی سندان یکی از شرکت های تولید کننده درب آکاردئونی می باشد.

آدرس سایت صنایع فلزی سندان sendon.ir می باشد.

کاربرد حفاظ پنجره و بالکن چیست؟

حفاظ پنجره بالکن یک وسیله امنیتی بسیار پرکاربرد و تا حدود زیادی ضروری برای انواع مختلف ساختمان ها و آپارتمان ها در هر نوعی به حساب می آید. در حالت کلی پنجره ها و بالکن ها به عنوان فضایی به حساب میآیند که نور فضای بیرون و خورشید را به همراه هوای مطبوع و تازه به درون خانه و منزل شما هدایت می کند. این مکان ها علاوه بر آن که می تواند حس تازگی، سرزندگی و شادابی را برای ما به ارمغان بیاورد به عنوان یک مکان برای ورود افراد مهاجم و سارقین به داخل منزل و ساختمان به حساب میآیند و در بسیاری از موارد پیش میآید که اشخاص یک خانواده همگی از منزل خارج شده و قصد رفتن به محل کار، دانشگاه و یا حتی مسافرت را دارند و در چنین مواردی چگونه باید امنیت خانه و حریم شخصی خود را حفظ کنیم مطمئن برای درب ها استفاده از قفل با کیفیت و ایمن و همچنین دزدگیر کارایی مناسبی دارد.

در مورد بالکن و پنجره نیز استفاده از حفاظ پنجره و نرده بالکن تا حدود زیادی میتواند امنیت مکان مورد نظر را حفظ کند. بیشتر از همه خانه های ویلایی و یک طبقه و یا آپارتمان هایی که ساختمان مورد نظر شما در طبقه اول آپارتمان قرار دارند بیشتر در معرض خطر سارقین وجود داشته و در چنین مکان هایی استفاده از حفاظ پنجره و بالکن ضرورت دو چندانی دارد. در حالت کلی استفاده از حفاظ پنجره و بالکن و نصب آن از دو جهت کلی دارای اهمیت می باشد اول از آن که این موارد باعث می شوند تا از ورود هرگونه شخص غریبه و سارق به درون ساختمان جلوگیری کرده که این موضوع به دلیل استحکام بالای آنها می باشد. در عین حال با توجه به طرح ها و نقش هایی که بر روی حفاظ پنجره بالکن مورد استفاده قرار گرفته و طراحی می گردد میتواند تا حدود زیادی باعث زیبایی پنجره ها و بالکن های منزل و یا محل کار شما گردند.

 

شرکت صنایع فلزی آهنگر یکی از شرکت های تولید کننده حفاظ پنجره می باشد.

آدرس سایت صنایع فلزی آهنگر ahangar.org می باشد.

1400/01/24
01:23:06
5.0 / ۵
871
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,772
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 33,305