موسسه آموزش عالی سهامیر

موسسه آموزش عالی سهامیر در این موسسه دوره های آموزش بورس ، آموزش آنلاین بورس ، آموزش فاركس ، آموزش پرایس اكشن ، آموزش تحلیل تكنیكال و تحلیل بنیادی و غیره آموزش داده می شود.


امروز قصد داریم یکی از برترین موسسات آموزشی کشور را در حوزه سرمایه گذاری به شما معرفی کنیم ، در این موسسه دوره های آموزش بورس ، آموزش انلاین بورس ، آموزش فارکس ، آموزش پرایس اکشن ، آموزش تحلیل تکنیکال ، آموزش تحلیل بنیادی ، آموزش تحلیل سنتیمنتال ، آموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی و..... آموزش داده میشود .

کجا سرمایه­گذاری کنم؟چقدر سرمایه­گذاری کنم؟ با کی مشورت کنم؟ این­ها و خیلی پرسش­های دیگر در ابتدای هر نوع سرمایه­گذاری در هر بازاری در ذهن ما شکل­ می­گیرد. برای رسیدن به پاسخ این پرسش­ها ما نیاز به شاخص­ها و پارامترهایی داریم. شاخص­های مثل سابقه موسسه، رزومه­ی مدرسین، نظم و تدوین دقیق برنامه­های آموزشی، به­روز بودن منابع  و برنامه­های آموزشی در حوزه­های مختلف سرمایه­گذاری و شاخص­های دیگر.

ما امروز قصد داریم با توجه به همین معیارها، به شما یک موسسه آموزشی در زمینه بورس و سرمایه­گذاری را معرفی کنیم.

موسسه آموزش عالی سهامیر که هم اکنون حدود 31 سال از تاسیس آن می­گذرد. موسسه­ای که جزء برترین دپارتمان­های آموزشی در حوزه­های مختلف سرمایه­گذاری و بورس شناخته می­شود. سهامیر با استفاده از ظرفیت­های­ آموزشی بسیار بالای موجود در داخل و خارج از کشور و اساتید مجرب در حوزه­ی بورس و سرمایه­گذاری توانسته است قدم­های بزرگی در راستای آموزش سرمایه­گذاران و توسعه کسب و کار و کارآفرینی بردارد.

طبق بررسی­های که ما انجام داده­ایم، سهامیر دارای بیش از 20 شعبه در داخل و خارج از کشور می­باشد. این شعبات تلاش می­کنند آموزش‌های تخصصی، سمینارها،  روش­هالی سرمایه‌گذاری، تحقیق و توسعه (R&D)، معرفی راهکار، ایجاد فرصت‌ها و راه‌اندازی استارتاپ‌ در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری  را با توجه به دانش روز جهان برگزار و به دانش­پذیران و علاقه­مندان ارائه دهد. از دیگر مواردی که ما در بررسی­های خود به آن دست یافتیم میتوان به تعداد حدود 70000 دانش­آموخته در طی سال­های فعالیت این موسسه اشاره کرد که نشان دهنده اعتماد علاقه­مندان می­باشد.

 موسسه آموزش سهامیر از طریق سه روش به آموزش دانش­پذیران می­پردازد:

  • دوره­های حضوری
  • دوره­های غیر حضوری و آنلاین
  • دورهای آموزشی آفلاین  و بسته­های آموزشی

 از دیگر ویژگی­های دوره­های آموزشی سهامیر می­توان به کلاس­های عمومی و خصوصی و از نظر زمانی  به کلاس­های ترمیک و فشرده اشاره کرد.

با در نظر گرفتن تمام این جوانب، ما می­توانیم به شما علاقه­مندان به سرمایه­گذاری و بورس،  موسسه آموزش عالی سهامیر را معرفی کنیم. به این امید که قدمی در راستای آموزش درست شما علاقه­مندان و توسعه کسب­و­کار برداشته باشیم.

و اما راه­های ارتباطی با موسسه آموزش عالی سهامیر:

آدرس: تهران – حیابان میرداماد – خیابان قبادیان غربی - پلاک 11

وب­سایت: sahamir-ac.com

 

1399/12/09
23:26:37
0.0 / ۵
752
تگهای خبر: رپورتاژ , آنلاین , تخصصی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,801
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 33,363