مصطفی حسینی اعلام كرد؛

تمامی مطالبات تهیه كنندگان از بهمن سبز تسویه شد

تمامی مطالبات تهیه كنندگان از بهمن سبز تسویه شد به گزارش آتلیه دات کام سیدمصطفی حسینی مدیرعامل بهمن سبز از پرداخت تمامی مطالبات صاحبان آثار از این دفتر پخش اطلاع داد.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی «بهمن سبز»، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» درباره وضعیت پرداخت مطالبات تهیه کنندگان از دفاتر پخش پارسال اظهار داشت: سرانجام روز گذشته با تلاش ها و مساعدت های صورت گرفته توسط سازمان سینمایی و مسؤلان امر، وام مورد نظر به پخش بهمن سبز تخصیص یافت.
وی افزود: بعد از دریافت مطالبات، بلافاصله بامداد امروز چهارشنبه ۶ اسفند ماه مطالبات تمامی تهیه کنندگان و صاحبان آثار به آنها پرداخت گردید.
حسینی افزود: خرسندیم که همزمان با ولادت حضرت علی (ع) این مطالبات پرداخت گردید و لازم است از حسین انتظامی و محمدرضا فرجی از مدیران ارشد سازمان سینمایی و همینطور از صاحبان آثار که در شرایط سخت سینمایی سال جاری صبوری و همراهی خویش را نشان دادند، تشکر کنم.
مدیرعامل «بهمن سبز» در انتها بیان نمود: امیدوارم در ادامه این مسیر، با احیا و رونق مجدد سینماها بتوان سینمای ایران را به شرایط سابق بازگرداند و میزبان مخاطبان بود.


منبع:

1399/12/07
12:12:50
0.0 / ۵
560
تگهای خبر: سینما
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,954
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 31,669