شیر جدید تناولی رونمایی می شود

شیر جدید تناولی رونمایی می شود آتلیه دات کام: یک تندیس شیر اثر پرویز تناولی که برای همراهی با انتشار آلبوم «کنسرت بزرگداشت پرویز تناولی» و فیلم «نقطه و شیر» تولید شده است، برای اولین بار در روز هشتم اسفند ماه به معرض نمایش گذاشته می شود.


به گزارش آتلیه دات کام به نقل از ایسنا، این اثر تازه تناولی و بسته بزرگداشت از ۸ تا ۲۲ اسفند در گالری هدایت رونمایی و به این مناسبت نمایشگاهی از طرف گالری۱۰ نیز برپا می شود.
در این نمایشگاه یک نسخه از پورتفولیوی شیرهای پرویز تناولی و یک قالیچه شیری از طرح های وی به نمایش درخواهد آمد. این پورتفولیو مجموعه ای است از چهار نسخه سیلک اسکرین از نقاشی های پرویز تناولی با موضوع شیر و یک تندیس سرامیک کوچک شیر که آن نیز روی یک نقاشی نصب شده است.
در این نمایشگاه همین طور عکس ها و ویدیوهایی از نمایش «پرویز تناولی و شیرهای ایران» در موزه هنرهای معاصر تهران، کنسرت بزرگداشت پرویز تناولی در تالار وحدت، پشت صحنه فیلم مستند نقطه و شیر، تمرین ها و ضبط موسیقی در استودیو به نمایش درمی آید.
همین طور یک مجموعه عکس که قبل از نمایش موزه در آتلیه ژوبین میراسکندری، هنرمند عکاس برداشته شده، دیده خواهد شد. در این عکس ها پرتره هایی از سه آهنگساز و همین طور سروناز علم بیگی (کارگردان فیلم) در کنار تناولی دیده می شود. یک عکس از مریم زندی از تناولی در کنار مجسمه شیر بزرگ او و عکسهایی از حمیرا یاسری از پشت صحنه فیلم در کارگاه تناولی و تصاویر ارغوان بوستان از صحنه های تمرین و ضبط موسیقی در وضعیت کرونا به معرض نمایش گذاشته می شوند.




علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از روز جمعه ۸ تا ۲۲ اسفند به گالری هدایت به آدرس تهران، خیابان استاد نجات الهی(ویلا)، کوچه ششم، پلاک۱۵ مراجعه کنند.




منبع:

1399/12/05
13:52:54
0.0 / ۵
895
تگهای خبر: آلبوم , استودیو , اسكن , تندیس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 2,447
بازدید دیروز: 6,081
هفته اخیر: 37,968