در قالب ویژه برنامه به خانه برمی گردیم ؛

یك مهمانی متفاوت را در شبكه پنج سیما ببینید

یك مهمانی متفاوت را در شبكه پنج سیما ببینید آتلیه دات کام: برخی از هنرمندان تلویزیون در ویژه برنامه مهمانی به خانه برمی گردیم با حضور تعدادی دیگر از خوانندگان و میهمانان ویژه لحظات سرگرم کننده ای را برای بینندگان فراهم می کنند.



به گزارش آتلیه دات کام به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه «مهمانی به خانه برمی گردیم» جمعه ۱۹ دی حوالی ساعت ۱۰: ۱۵ با حضور میهمان های مختلفی روی آنتن می رود.
در «مهمانی به خانه برمی گردیم» شهاب عباسی بازیگر، کارگردان و فیلم نامه نویس از کارهای هنری خود می گوید. ضمن اینکه بانوی جوان و کار آفرین کرمانشاهی روایتی متفاوت از کاشت، داشت و برداشت طلای سرخ، زعفران در روانسر کرمانشاه خواهد داشت.
در بخش تماشایی این برنامه مصطفی یگانه خواننده جوان و خوش صدای کشورمان با اجرای ترانه های جاده، تماشا و معجزه در استودیوی برنامه همراه شما خواهد بود.
از دیگر بخش های «مهمانی به خانه برمی گردیم» آموزش مهارت های خانوادگی دکتر احمد حلت «کارشناس مهارت های زندگی» است.
در بخش آشپزی نجمه راسی مربی آشپزی طبخ غذای سنتی کرمانشاه به نام آش کاچی را آموزش می دهد.
«مهمانی به خانه بر می گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و سردبیری فاطمه بی تقصیر فدافن است که با اجرای سید مرتضی حسینی و فوژان احمدی و همراهی شهرام نیکیار به مدت ۸۰ دقیقه جمعه ها پخش می شود.


منبع:

1399/10/18
23:57:32
0.0 / ۵
1125
تگهای خبر: آموزش , استودیو , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
جمع 2 و 2 ؟
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 1,152
بازدید دیروز: 5,807
هفته اخیر: 30,065