فراخوان نمایشگاه گروهی عکس های طبیعت

در ابتدای سال در یک گردهمایی مذاکرات اولیه برای برگزاری نمایشگاه عکس طبیعت انجام شد. همه دوستانی که عکس های زیبا و قابل قبولی از طبیعت دارند ( چه عضو کانون باشند و چه نباشند ) می توانند در این نمایشگاه شرکت نمایند . 

قطعا در پوستر این نمایشگاه نام همه عزیزان ثبت خواهد شد. افرادی که مایل به شرکت در این نمایشگاه گروهی هستند ده عدد از عکس های زیبای خودشان رو که دارای : کادر بندی صحیح , نوردهی صحیح , سوژه مناسب , فضای و چشم انداز زیبا و ... هستند , ابتدا تا اندازه حدود 1200 در 900 پیکسل ( یا همین حدود ) کوچک کنند و با فرمت Jpeg به آدرس ایمیلsend@iranartphoto.ir ارسال کنند . در کنار این ده عکس یک فایل متنی حاوی نام و نام خانوادگی و سن عکاس به همراه شماره موبایل و ایمیل و همچنین در صورت تمایل مختصری از بیوگرافی در حد سه جمله می بایست ارسال شود. سعی بر این است که از هر ده عکسی که یک نفر ارسال می کند , نهایتا یک یا دو عکس انتخاب و به مرحله چاپ برسد . سعی بر این خواهد بود که عکس ها در اندازه 50 در 70 یا 60 در 90 چاپ شوند که در این مرحله تنها اخذ هزینه چاپ عکس ها از عکاس و همچنین ارسال عکس با اندازه اصلی برای چاپ , انجام خواهد شد. مهلت ارسال ده عکس و فایل حاوی معرفی خود , تا آخر آبان ماه خواهد بود و این مهلت تمدید نخواهد شد.دوستان توجه کنند که اگر کادر یا فضا یا سوژه , دلچسب و چشم نواز نباشد , عکسی هم انتخاب نخواهد شد . پس دوستانی که ده عکس خودشون رو ارسال می کنند اما عکسی از اونها انتخاب نمی شود ناراحت نباشند و سعی کنند تا اصول عکاسی و ویرایش را تمرین کنند تا در نمایشگاه های بعدی در خدمتشان باشیم .در واقع هر فرد فقط هزینه چاپ عکس های خودش رو خواهد داد و بعد از نمایشگاه هم , عکس های خودش رو تحویل خواهد گرفت .اما هزینه اجاره محل نمایشگاه یا نگارخانه بر عهده کانون عکاسان ایران خواهد بود و در نتیجه هزینه ای برای شرکت کنندگان نخواهد داشت.

تاریخ:  1392/08/06
نوشته شده توسط : مدیر  سایت
برخی از نظرات شما:
هنوز نظری داده نشده.
بازگشت
10 اردیبهشت 1403 سایت آتلیه دات کام ... مسئولیت مطالب درج شده در هر آتلیه به عهده مدیر آن آتلیه بوده و سایت آتلیه دات کام هیچ مسئولیتی در قابل آن ندارد.